Upravljanje radnim vremenom
Radno vrijeme i prisutnost: kako razriješiti najsloženiji proces obračuna plaća
Nemamo kristalnu kuglu, ali sasvim smo sigurni da su mnogi HR timovi stavili 'Poboljšanje upravljanja vremenom i prisustvom' na vrh ljestvice prioriteta.
Pet znakova za uzbunu: kada vaše rješenje za upravljanje radnim vremenom ne ostvaruje WOW efekt
S obzirom na to da postoje zakonski zahtjevi za praćenje radnog vremena, mnoge tvrtke imaju neku vrstu rješenja za upravljanje radnim vremenom iz nužde.
Kako izvući najviše iz sustava za upravljanje radnim vremenom: osnažite svoje zaposlenike
Transparentan i fleksibilan model rada važan je za uspješnu implementaciju WFM sustava, ali kako on može pomoći u angažiranju zaposlenika?
Kako izvući najviše iz sustava za upravljanje radnim vremenom: postanite fleksibilni!
Vaša fleksibilnost u upravljanju radnim vremenom ključna je za uspješnu implementaciju WFM sustava. Izvrsno je imati sofisticirani alat koji će vam točno reći koje su vam vještine potrebne za pojedina radna mjesta, po različitim lokacijama, ali ako je vaše poslovanje ograničeno nefleksibilnim radnim ugovorima, vrlo vjerojatno nećete moći korisno upotrijebiti te informacije.
7 načina na koje rješenje za upravljanje radnim vremenom pruža vrijednost vašoj organizaciji!
Organizacije koje su prepoznale važnost kvalitetnog upravljanja radnim vremenom već osjećaju pozitivne učinke na svoje poslovanje. U našem najnovijem blogu istražujemo samo neke od načina na koje upravljanje radnim vremenom može dodati vrijednost vašoj organizaciji.
Koje su najbolje prakse Međunarodne organizacije rada za učinkovito upravljanje radnim vremenom??
Dobrobiti organizacije radnog vremena i smanjenja broja radnih sati ponovno je potvrdila studija koju je provela Međunarodna organizacija rada (ILO). Provedba inovativne i proaktivne politike podjednako će koristiti zaposleniku i tvrtki.
4 razloga zašto bi upravljanje radnim vremenom trebalo biti top prioritet
Danas sve više organizacija evaluira svoje interne sustave i procese i traže načine da dosegnu višu fazu digitalne zrelosti upravo kako bi se prilagodile novim izazovima u poslovanju.
Zašto upravljati radnim vremenom i zašto baš sada?
Brze promjene u načinima rada i organizaciji na radnom mjestu, potaknute Covid-19 pandemijom i gospodarskom krizom, značajno su utjecale na način na koji organizacije funkcioniraju.
Upravljanje vremenom i kognitivna pristranost: zašto je procjena naših radnih sati tako teška?
Trebali bismo moći definirati količinu vremena potrebnog za obavljanje određenog posla, ali stvarnost je vrlo drugačija i pokazuje stalna prekoračenja vremena potrebnog za izvršenje.
Ovo podcjenjivanje količine potrebnog vremena ima svoje ime: kognitivna pristranost u planiranju. Dakle, koja su rješenja za svladavanje ovog izazova i dovršavanje zadataka unutar dodijeljenog vremena?
- Previous
- 1
- Next