7 načina na koje rješenje za upravljanje radnim vremenom pruža vrijednost vašoj organizaciji!
Raditi pametnije, postati učinkovitiji i povećati uštede na vrhu su popisa za većinu organizacija, ali mnoge nisu otkrile glavnu kariku koja nedostaje u njihovoj strategiji: upravljanje radnim vremenom.
Organizacije koje koriste rješenja za upravljanje radnim vremenom već osjećaju blagodati kada je riječ o operativnoj učinkovitosti, iskustvu zaposlenika i analizi trendova. U ovom blogu istražit ćemo samo neke od načina na koje upravljanje radnim vremenom može dodati vrijednost vašoj organizaciji.
1. Optimizira procese potrebne za povećanje učinkovitost
Praćenje radnog vremena zaposlenika, prisutnosti, učinka i angažmana bitno je za uspješnu organizaciju, ali pokušaj da se sve to učini ručno oduzima previše vremena. Dobro rješenje za upravljanje radnim vremenom automatizirat će većinu ovih dugotrajnih zadataka kako bi se vaši ljudi mogli usredotočiti na važnije zadatke. Osim uštede vremena, automatizacija uklanja rizik od ljudske pogreške i netočnosti.
2. Olakšava pripremu plaća
Želite li ukloniti pogreške u svom obračunu plaća, poboljšati usklađenost i smanjiti ručni unos podataka? Korištenjem rješenja za upravljanje radnim vremenom, obračun plaća može smanjiti sate potrebne za administraciju i pripremu obračuna plaća.
Na primjer, rješenje za upravljanje radnim vremenom može automatski izračunati koliko je sati zaposlenik radio i koliko je od njih bilo prekovremeno i poslati to na platne liste kako bi se točno odredila njihova plaća.
Dok uobičajeni uređaji za praćenje radnog vremena i prisutnosti zaposlenika mogu odraditi nešto od toga, potpuno integrirano rješenje za upravljanje radnim vremenom i koje je povezano s obračunom plaća i ljudskim resursima predstavlja budućnost.
3. U skladu s pravilima rada na daljinu
Unazad nekoliko godina došlo je do dramatičnog porasta broja ljudi koji rade od kuće. Iako ništa nije uklesano u kamen, novi bi propisi mogli zahtijevati od poslodavaca da bilježe sate rada čak i ako se obavljaju od kuće. Organizacije koje koriste upravljanje radnim vremenom mogu jednostavno i automatski bilježiti ove podatke dajući im mir da su u potpunosti usklađene.
4. Poboljšava iskustvo zaposlenika
Jeste li znali da tehnologija koju koristite ima veliki utjecaj na iskustvo zaposlenika? Rješenje za upravljanje radnim vremenom prilagođeno mobilnim uređajima neophodno je za iskustvo zaposlenika. Uzimajući u obzir da prosječni korisnik mobilnog telefona gleda u svoj telefon 2617 puta dnevno, bilo bi jako važno kada bi mogli bilježiti digitalne tablice radnog vremena, pregledavati rasporede smjena, predavati zahtjeve za rezerviranje odsustva i upravljati izostancima sa svojih mobitela. Takva bi tehnologija sigurno povećala zadovoljstvo vaših zaposlenika.
5. Doprinosi planiranju kapaciteta
Iako ne možete predvidjeti neočekivane izostanke kao što je bolest, s jasnim pregledom svih planiranih izostanaka zaposlenika možete rasporediti posao i odlučiti hoćete li trebati aktivirati dodatne zaposlenike. Ujedno možete dobiti sliku o tome koliko će starijih članova raditi u isto vrijeme, a to bi moglo pomoći da se posao odvija nesmetano.
6. Eliminira izgubljeno vrijeme administratora
Budite iskreni prema sebi, koliko vam dugo traje ručni unos podataka o radnoj snazi? I koliko je frustrirajuće kada slučajno izgubite svoju proračunsku tablicu i morate sve unositi ispočetka? Recite zbogom razočarenju zbog oštećene datoteke jer rješenje za upravljanje radnom snagom može umjesto vas obaviti sve te dugotrajne administrativne zadatke.
7. Predviđa buduće trendove
Objedinjavanjem podataka iz više izvora, kao što su obračun plaća i HR administracija, tvrtke koje koriste integrirano rješenje za upravljanje radnom snagom mogu analizirati povijesne podatke i koristiti ih za donošenje strateških odluka. Što ćete više podataka prikupiti i analizirati, to će vaša predviđanja i akcije biti bolje.