1. Home>
  2. HR blog>
  3. Angažiranost zaposlenika>
Hiring Gen Z

Zapošljavanje nove generacije talenata - ključne strategije za oglase za posao

Hiring Gen Z

Pronalaženje, privlačenje, procjena, regrutiranje, angažiranje i zadržavanje apsolutno najboljih ljudi nikada nije bilo presudnije za organizacije. Međutim, s mnogim promjenama u svijetu zapošljavanja u posljednjih nekoliko godina, današnji voditelji zapošljavanja talenata moraju se pripremiti za još jednu veliku promjenu: dolazeće generacije. Nastavite čitati kako biste saznali kako preoblikovati svoje strategije oglašavanja poslova kako biste uspješno privukli sljedeću generaciju talenata.

    50%

    svih radnika danas žudi za fleksibilnošću kako bi postigli veću ravnotežu između poslovnog i privatnog života.

      Razbijanje koda: Savjeti za uspješan oglas za posao

      Neki možda misle da su plaća i beneficije najvažniji čimbenici pri oglašavanju poslova i privlačenju potencijalnih talenata. Međutim, prema istraživanju SD Worxa, 50% današnjih radnika duboko cijeni različitost, integritet, razvoj karijere i ravnotežu između poslovnog i privatnog života više od novca, položaja i sigurnosti posla.

      Doista, današnji talenti zahtijevaju sasvim novu vrstu iskustva zapošljavanja – uglavnom zbog uvođenja hibridnog rada. Čak i prije nego što se prijave za posao, žele osjetiti autentičnost brenda, uroniti u kulturu tvrtke i povezati se sa stvarnim ljudima.

      Dok će poštena plaća uvijek biti ključni dio procesa zapošljavanja, važno je istaknuti i fluidnost kako biste svoju organizaciju učinili privlačnijom ovoj novoj generaciji talenata. Ali kako? Dobra vijest je da ne zahtijeva potpunu reviziju vaših postojećih procesa zapošljavanja. Evo nekoliko načina na koje možete redizajnirati i prilagoditi svoje strategije oglašavanja poslova kako biste privukli nove talente.

        Savjet #1 – Oslonite se na društvene mreže kako biste osmislili kreativni plan distribucije oglasa

        Društveni mediji jedna su od najisplativijih metoda digitalnog marketinga za dijeljenje sadržaja i povećanje vidljivosti vaše tvrtke – osobito kada ciljate na mlađe generacije. Milenijalci i generacija Z koriste društvene kanale na mnogo načina i putem različitih uređaja: od dobivanja vijesti na Twitteru do predstavljanja svojih težnji na Instagramu i širenja svojih mreža na LinkedInu. Jasno, ako želite doprijeti do ove generacije, trebali biste zablistati na društvenim mrežama i, što je najvažnije, izraditi oglase za posao prilagođene mobilnim uređajima.

        Dijeljenje uvida o uredskom životu i inicijativama zaposlenika na društvenim mrežama može biti izvrstan način da pokažete osobnost svoje tvrtke i potaknete potencijalne klijente da vam se pridruže. Uspostavljanje snažne prisutnosti na društvenim medijima dobro bi poslužilo vašem poslovanju, ne samo zato što želite pronaći talentirane zaposlenike, već i zato što ćete na taj način izgraditi povjerenje među potencijalnim kupcima i učiniti ga željenim radnim mjestom. To možete učiniti na sljedeći način:

        • osmišljavanje sadržaja s fokusom na videozapise/reels - potaknite pasivne kandidate da se prijave na vaša slobodna radna mjesta putem jednostavnih videozapisa koji prikazuju vaš brend
        • držite konkurenciju na oku - kako biste ostali u tijeku, pogledajte najuspješnije oglase za posao i crpite inspiraciju iz njih (ne kopirajte!). Na primjer, možete koristiti platforme za upravljanje društvenim medijima za praćenje prometa na webu.
        • prilagođavanje sadržaja za svaki kanal društvenih medija - svaki kanal ima različite ciljeve i publiku. To znači da biste svakoj strategiji trebali pristupiti drugačije i svaku platformu tretirati kao zaseban entitet.
        • uspostavljanje plana sadržaja i promotivnog kalendara – držite se komunikacijskog plana od četiri ili šest tjedana kako bi vaša reklamna poruka bila dosljedna. Budite sigurni da su vaše planirane poruke objavljene odmah, a ne za dva ili tri tjedna.
        • uključite marketing influencera u svoju strategiju zapošljavanja - jednostavno pokazivanje da ste tehnički potkovani i objavljivanje vaših natječaja na nekoliko stranica za zapošljavanje nije dovoljno. S toliko mnogo stranica za zapošljavanje, šanse da relevantni kandidati pronađu vaše slobodno radno mjesto definitivno su manje. S druge strane, influenceri imaju veću publiku, prepunu pratitelja (uglavnom najnovijih generacija) koji rado i aktivno konzumiraju njihov sadržaj.

          Savjet #2 – Pripazite kako pišete svoje oglase

          Za nove generacije, iskrenost, autentičnost i različitost ključne su komponente u smislu komunikacije. Stoga biste svoje oglase za posao trebali usmjeriti na transparentnost, otvorenost i dijalog. Što to točno znači?

          • Nastojte ostati što autentičniji, nemojte brkati oglase za posao s prodajnim ponudama
          • Izbjegavajte korištenje „buzzwords"-a poput "nindža", "rockstar" ili "guru" za opisivanje funkcije, jer to može djelovati drsko ili netolerantno.
          • Uklonite predrasude vezane uz spol, seksualni identitet, vjeru, rasu, nacionalnost, dob, neurodivergenciju i invaliditet.
          • Istaknite svoje napore u promicanju uključenosti i raznolikosti.
          • Uključite svoj tim u proces – to će vam pomoći da prilagodite opis posla, identificirate potrebne vještine i stvorite vlastiti glas kao tim ili organizacija.
          • Zamolite stručnjake da filtriraju opise poslova radi pogrešaka ili pravnih pitanja.

          Pisanje oglasa za posao ne mora biti gnjavaža. Prije nego što objavite svoj sljedeći popis poslova, prođite kroz njega češljem s finim zupcima kako biste bili sigurni da je točan i da privlači relevantne kandidate. Osim toga, ovo će također učiniti čuda za vaš employer brand.

            Savjet #3 – Neka sadržaj vaših oglasa bude svrsishodan i transparentan

            Sve veća skupina zaposlenih milenijalaca i zoomera ne traži samo nasumično mjesto za pustiti korijenje. Umjesto toga, žele posao koji će pridonijeti vrijednom cilju osim zarađivanju novca. Ne boje se skočiti s broda i skloni su mijenjanju zanimanja više nego prethodne generacije. Privlačna plaća i primamljive povlastice za posao neće biti jedini razlog zbog kojeg bi vješti i marljivi milenijalci ili Gen Z-jevci vašu ponudu za posao smatrali privlačnom. Ako planirate pridobiti kandidate koji isto misle, morate jasno dati do znanja da imate kulturu usmjerenu na svrhu.

            Evo nekoliko dodatnih savjeta kako to učiniti:

            • Jasno izrazite svrhu i misiju svoje organizacije i govorite samo o aspektima koji će biti važni u očima vašeg idealnog kandidata.
            • Živopisno opišite interese, vještine i osobnost vašeg idealnog kandidata.
            • Motivirajte potencijalne kandidate navodeći kako im posao i vaša organizacija u cjelini mogu pomoći u osobnom i profesionalnom razvoju.
            • Ispravno odredite očekivanja. Drugim riječima, neka naziv posla bude sam po sebi jasan i izostavite suvišne informacije ili složeni žargon. Također, navedite jednostavan popis onoga što posao podrazumijeva, uključite raspon plaća i dajte neke uvide u moguće buduće odgovornosti i naknade. Završite jasnim pozivom na akciju zajedno s krajnjim datumom.

              Savjet #4 – sažeto opišite materijalne i nematerijalne koristi posla u svojim oglasima

              Nije tajna da današnje generacije žele raditi u tvrtki koja odgovara njihovom životnom stilu i vrijednostima. Stoga je navođenje relevantnih pogodnosti za zaposlenike u vašim oglasima za posao jedan od najboljih načina za privlačenje potencijalnih milenijalaca i kandidata generacije Z. Te materijalne i nematerijalne pogodnosti mogu biti raznolike kao što su zdravstvena skrb i mirovinski planovi, invalidsko i životno osiguranje, besplatne grickalice, wellness programi, radni sati u tvrtki, ležerniji dress kodovi, fleksibilni rasporedi, rad na daljinu itd.

              Istraživanje tvrtke SD Worx pokazuje da su beneficije zaposlenika (materijalne ili nematerijalne) od velike važnosti kako za postojeće zaposlenike tako i za one koji traže posao. Zapravo, 1 od 2 radnika danas žudi za fleksibilnošću, koja im može pomoći da postignu veću ravnotežu između poslovnog i privatnog života. Ako vaša tvrtka nudi pogodnosti prilagođene potrebama tražitelja posla za fleksibilnošću, njihovo isticanje u oglasu za posao samo povećava vaše šanse da se potencijalni kandidati odluče za vašu organizaciju.

                Preoblikovanje vaše strategije zapošljavanja

                Jasno je da se reklamiranje vaših oglasa za posao sljedećoj generaciji, bilo da se radi o milenijalcima ili generaciji Z, ne odnosi samo na beneficije, plaću i otmjene sobe za odmor. Potreban je ljudski dodir - samo obraćanje njima neće djelovati tako učinkovito kao poticanje na angažman i iskreno druženje s njima. Kroz privlačan sadržaj, autentična iskustva i slušanje onog što traže, možete ih potaknuti da otkriju brend vašeg poslodavca na vlastiti način. Međutim, potrebno je više od tehnika oglašavanja oglasa za posao koje mijenjaju igru ​​da bi se pobijedilo u ratu za talente. Redovito preispitivanje strategije zapošljavanja ključno je da postanete najpoželjniji poslodavac.

                  Pitate se kako postati omiljeni poslodavac?

                  Mi vam možemo pomoći s pravim digitalnim alatima, postavljanjem procesa i rješenjima koja će najbolje odgovarati vašim potrebama.

                    Pošaljite upit