1. Home>
  2. HR blog>
  3. Angažiranost zaposlenika>
Thank you

Snaga riječi "Molim" i "Hvala"

U našem brzom svijetu ponekad se može činiti da su ljudi postali više sami za sebe i da sve rjeđe govore "molim" i "hvala". Često se možemo naći i u situaciji kako stojimo u redu za kupovinu, a kada je transakcija dovršena na naše 'hvala' ne dobijemo nikakav odgovor. I odemo iznervirani.

Sigurno su mnogi od nas doživjeli zahtjev za pomoć u obliku teksta ili e-pošte poput "Možete li mi pomoći s...?". Nije namjera biti nepristojan, ali nešto nedostaje - riječ "molim".

Govorenje "hvala" i "molim" izuzetno je važno jer nije samo stvar društvenih normi, već ima dubok emocionalni utjecaj na nas i ljude oko nas. Kada koristimo ove riječi, izražavamo poštovanje i zahvalnost prema drugima, pokazujući da cijenimo njihov rad i trud. To pomaže u jačanju međuljudskih odnosa i izgradnji povjerenja. Osim toga, takve ljubazne fraze stvaraju pozitivnu atmosferu u svakodnevnim interakcijama, bilo da je riječ o privatnom ili profesionalnom okruženju.

Pozitivno radno okruženje

Ljudi vole imati posla s ljubaznim, pristojnim, punim poštovanja i pouzdanim ljudima. Ako pokažete ove vrijednosti u poslu, ljudima ćete se svidjeti i željet će poslovati s vama. Riječi poput "hvala" i "molim" također su znak pristojnosti i dobrog odgoja. One odražavaju temeljne vrijednosti koje čine svakodnevnu komunikaciju ugodnijom i potiču druge ljude na suradnju. Korištenje ovih izraza također doprinosi razvoju empatije – kada kažemo "molim", svjesni smo da nešto tražimo od druge osobe, a s "hvala" priznajemo njezin trud i doprinos. Na taj način razvijamo razumijevanje za osjećaje drugih i lakše se povezujemo s njima.. Ovo se čini dovoljno jednostavno, ali mnoge tvrtke to jednostavno ne shvaćaju.

Osnovna ljubaznost temeljna je građevna jedinica svakog kvalitetnog odnosa s korisnicima, a naročito kod korisničke podrške. Dobra korisnička usluga ključna je za uspjeh poslovanja, jer je vjerojatnije da ćemo preporučiti i surađivati s kompanijama koje se dobro odnose prema nama.

Inspirirajte

Ako, kada dođete na posao, imate zadovoljstvo surađivati s kolegama i kupcima gdje se međusobno poštovanje pokazuje na dnevnoj bazi, imate na čemu biti zahvalni jer to zaista čini vaš radni život puno boljim i kvalitetnijim.

U SD Worxu nastojimo inspirirati i zaposlenike i klijente. Pod inspiracijom ne mislimo samo na standardnu definiciju inspiracije, nego ona za nas predstavlja integritet, pametnu suradnju, strast, inovativnost i usmjerenost na rezultate.

Zato zapamtite...

Bez obzira kojom se profesijom bavite u životu, molimo vas da razmislite o upotrebi riječi 'molim' i 'hvala', a kada vam se ponude, budite iskreni. Te riječi ne koštaju ništa, a čine ogromnu razliku. U poslovnom okruženju, one služe i kao alati za smirivanje tenzija i jačanje pozitivne energije. Kada koristimo "hvala" i "molim", ne samo da izražavamo poštovanje prema drugima, već i aktivno radimo na otpuštanju tenzija, što doprinosi stvaranju ugodnije i harmoničnije atmosfere među kolegama.

Izgovaranje "hvala" postaje više od pukog izraza zahvalnosti – to je način priznavanja vlastitog doprinosa situaciji, čak i kada su u pitanju poslovni izazovi ili nesporazumi. Kroz taj čin, otpuštamo stare zamjerke i otvaramo prostor za učinkovitiju komunikaciju i suradnju, što je ključno za uspješan poslovni tim.

Kada u poslovnim odnosima koristimo riječi "molim" i "hvala", dodatno jačamo suradnju kroz empatiju i razumijevanje. Ove riječi, služe kao alati za stvaranje povezanosti, otpuštanje negativnih obrazaca razmišljanja i poticanje osjećaja zahvalnosti. Zahvaljujući tome, poslovni odnosi postaju uravnoteženiji, a komunikacija jasnija, što doprinosi dugoročnoj produktivnosti i zadovoljstvu u radnom okruženju.