57%
zaposlenika u EU tvrdi da njihove organizacije NE poduzimaju dovoljno mjera za optimizaciju zdravlja i dobrobiti.
Kako HR timovi sve više razgovaraju o dobrobiti zaposlenika, sve češće se spominje i društvena dobrobit. Društveno blagostanje više nije samo trend ili popularna riječ, već jednako važan stup dobrobiti kao i fizička, mentalna, financijska i kulturna dobrobit. Ali što to zapravo znači i kako ga učinkovito implementirati? Nastavite čitati kako biste saznali više!
zaposlenika u EU tvrdi da njihove organizacije NE poduzimaju dovoljno mjera za optimizaciju zdravlja i dobrobiti.
Mnoge organizacije prihvaćaju trend "dobrobit na radnom mjestu" uvođenjem inicijativa usmjerenih na zdravlje koje pozitivno utječu na angažiranost i zadržavanje zaposlenika. Iako su ove strategije ključne za cjelokupno zdravlje vaše radne snage, samo fokusiranje na fizičke, mentalne i financijske aspekte više nije dovoljno. Čak više od polovice zaposlenika u EU smatra da njihove organizacije ne poduzimaju dovoljno mjera za optimizaciju zdravlja, prema istraživanju SD Worxa. Potrebe zaposlenika promijenile su se nakon pandemije. Sada je, više nego ikad, fokus na društvenom blagostanju – često zaboravljenom aspektu dobrobiti na radnom mjestu.
Društveno blagostanje ključno je za svaku strategiju dobrobiti. Od odnosa s kolegama do usklađenosti s vrijednostima tvrtke, ono uključuje osjećaj da vas cijene kao osobu, kolegu i zaposlenika. No kako to postići? U nastavku donosimo 4 ključne ideje za društvenu dobrobit koje će vam pomoći da započnete, bilo da ste mala tvrtka koja tek kreće ili veće poduzeće koje želi unaprijediti angažman i produktivnost kroz dobrobit na radnom mjestu.
Omogućite prilike za zabavu i opuštanje, bilo u formalnim ili neformalnim oblicima, ili oboje:
Nemojte zabunom pretpostavljati da netko nema problema s usamljenošću i izbjegavati dosljedne kontakte i check-in sastanke. Većina zaposlenika neće otvoreno reći da se osjećaju usamljeno. Svi se bore s usamljenošću na nekoj razini. Možete potaknuti svoje ljude na međusobno povezivanje stvaranjem prilika za suradnju, kao što su:
Ali budite svjesni, osoba može imati stotine kontakata na LinkedInu, ali se i dalje osjećati usamljeno. Dakle, umjesto da samo prikupljate što je moguće više kontakata, potaknite svoje ljude da daju prioritet visokokvalitetnim interakcijama kako bi osigurali da su odnosi koje stvaraju isplativiji i vrjedniji.
U brzom svijetu s mnogo obaveza i informacija za probaviti, nesporazumi su česti. Važno je definirati pravila koja uključuju poštivanje i uvažavanje razlika. Evo nekoliko savjeta za njegovanje uključivog i raznolikog radnog mjesta:
Ljudi su po prirodi društvena bića i oslanjaju se na međuljudske veze kako bi se osjećali zdravo i sretno. Menadžeri i timski lideri ključni su za uspješnu provedbu programa društvene dobrobiti. Redovitim provjerama mogu osigurati da se zaposlenici osjećaju kao dio zajednice.
Kako biste osigurali uspjeh programa socijalne dobrobiti vaše tvrtke, vaš menadžerski tim treba provoditi redoviti check-in sa svakim zaposlenikom kako bi:
Pokažite da vam je doista stalo postavljajući pitanja i razumijevajući što vaši ljudi misle i osjećaju te im pružite podršku koju trebaju od vas. Nemojte bježati od izazovnih razgovora.
Dajte svojim liderima potrebnu obuku:
Društveno blagostanje počinje s liderima – pažljivo birajte tko vodi vaše timove.
Obratite se našim stručnjacima.