#1 Zapošljavanje temeljeno na umjetnoj inteligenciji
S javno dostupnim informacijama o nečijim poslovima, vještinama, kompetencijama, studijama i postignućima razasutim po webu, određeni alati umjetne inteligencije imaju dovoljno hrane za pronalaženje najboljih kandidata. Oni povezuju točke i daju im smisao. Štoviše, možete također koristiti novu HR tehnologiju temeljenu na umjetnoj inteligenciji za izradu oglasa za posao koji pogađaju metu. Analizirajući biografije zaposlenika, povijesti zaposlenja, alate na radnom mjestu i srodne materijale, na kraju ćete dobiti zanimljivije i uvjerljivije oglase za posao – one koji točno odražavaju profil pozicije, kao i DNK tvrtke.
#2 Automatizirani odabir
Jedan od vremenski intenzivnijih zadataka za regrutere je provjera kandidata i zakazivanje intervjua. Ovi se zadaci već mogu dovršiti pomoću postojećih AI alata ili softvera za planiranje, ali od sada možete dodati druge elemente u kombinaciju. Generativni AI alati mogu, na primjer, pisati direktna pre-screen pitanja. U bliskoj budućnosti također će moći dovršiti intervjue uživo ili testove i procijeniti odgovore. To ubrzava proces selekcije i daje vam više vremena da se osobno posvetite najboljim kandidatima za posao.
#3 Učinkovit onboarding
Nakon što se zaposlite, možete koristiti alate kao što je ChatGPT kako biste novim kolegama proaktivno pružili ažurne informacije i resurse koje trebaju znati. Generativna umjetna inteligencija može analizirati i sintetizirati mjesece rada u nekoliko sekundi i prevesti će to u bilo što, od 10 ključnih zaključaka za nečiju određenu ulogu i razinu iskustva, pa sve do sveobuhvatnih, ali personaliziranih početnih vodiča. Rezultat: vaše uključivanje temelji se na stvarnom radu, a ne nagađanju. Osim toga, chatbotovi pokretani umjetnom inteligencijom također mogu odgovoriti na pitanja i pružiti podršku novim zaposlenicima dok se asimiliraju u organizaciju.
#4 Personalizirano učenje i razvoj
Generativna umjetna inteligencija može dizajnirati visoko prilagođene puteve učenja za vaše zaposlenike, na temelju njihovih uloga, vještina, aspiracija, hobija, preferencija učenja, itd. U kombinaciji s podacima o ulogama i vještinama, možete inteligentno spojiti interne kandidate s prilikama koje možda nisu prepoznali sami za sebe. U osnovi, generativni AI alat može reći: ovo je gdje ste sada, a na temelju vaših snaga, ovo je gdje biste mogli biti i kako ćete tamo stići. Nepotrebno je reći da ova vrsta personalizacije na digitalnom radnom mjestu dovodi do povećanog angažmana i produktivnosti zaposlenika.
#5 Napredna procjena učinkovitosti
Imajući pristup godišnjoj vrijednosti rada zaposlenika, sastancima i drugim rezultatima, generativni AI alati kao što su ChatGPT i Bard mogu biti velika tehnološka prednost. To može lako identificirati teme i obrasce koji se ponavljaju, analizirati raspoloženje zaposlenika kako bi se predvidjela moguća fluktuacija, prilagoditi očekivanja o određenim ulogama, pomoći u postavljanju novih ciljeva, procjeni učinka i još mnogo toga. Na ovaj način menadžeri imaju smislenije razgovore tijekom pregleda učinka i, u konačnici, bolje osnažuju svoje timove. Zaposlenici, s druge strane, mogu koristiti generativnu umjetnu inteligenciju za pisanje sveobuhvatnih recenzija na temelju niza točaka.